+359 89 33 77 410

office@leron.bg

Избор и закупуване

- Регистрирайте се в страницата ни www.leron.bg  /с и-мейл и парола/  за да се запознаете и потвърдите общите условия за ползване на фирмата ни. След като влезете в профила си, в Меню горе в дясно на сайта ще намерите адресите ни в Германия, Англия, Испания и САЩ.

- Изберете сайт, от който желаете да пазарувате, като за целта можете да разгледате тези в секция МАГАЗИНИ. Това са само малка част от възможните магазини, всеки един, правещ доставка и приемащ адреса ни в дадената държава е "отворен" за пазаруване.

- Регистрирайте се в избрания от вас сайт и въведете нашия адрес за доставка според указанията в профила Ви. Присъствието като част от адреса на Вашето ID  R**** (четирите цифри, изписани в МОЯТ ПРОФИЛ в ляво под логото ни) е задължително!

- Можете сами да поръчате желаните стоки или ние да ги поръчаме и заплатим вместо Вас. За да се възползвате от тази услуга, изпратете съобщение от профила си чрез формата за контакт или на с линкове към исканите стоки, цвят, размер и всички особености, които има артикула. Ние ще ви върнем отговор с посочена сума в лева и банкова сметка в България, по която да извършите превода. Плащането може да се извърши и на място в офиса ни. Сумата ще включва стойността на исканите от Вас стоки и 6% комисионна за асистирано пазаруване. За да изпълним поръчката ви, е необходимо да заплатите 100% от сумата. Сумата НЕ ВКЛЮЧВА транспотрната такса. Тя се изчислява допълнително след пристигането на покупката в БГ според обем и кг.

 

   Стойността на поръчка в BGN се изчислява по валутен курс в деня на поръчката, закръглен до втория знак:

 - Британски лири £

 - Шатски долари $

 - Евро 

 

»»» Когато покупката трябва да се направи с банков превод в чужбина, минималната сума на комисионната за асистирано пазаруване е 7лв.

»»»  ВАЖНО! Не предлагаме посредничество за пазаруване от ebay-kleinanzeigen.de, както и от сайтове, чието местоположение за изпращане е извън държавите, в които имаме физически офиси.

»»» За неопределено време е спряно асистирано пазаруване от САЩ.

*****Обработка на момента в офиса и поръчка до час - 10лв 

 

Не забравяйте да проверите колко е цената за вътрешна доставка в Германия, Англия, Испания или САЩ. Голяма част от магазините предлагат безплатна такава за всички продукти или при минимална сума за пазаруване. 


  

 

 

Доставка в държавата на поръчка

- Ние ще получим Вашите пратки в склада ни в Германия, Англия, Испания и наш служител от офис София ще ги нанесе в профила Ви до 2 работни дни след деня на доставка. Информацията за получени пратки от САЩ се обновява веднъж седмично и актуализацията за пратките се изпраща по имейл /тази дестинация не влиза в клиентските профили/.   

ВАЖНО! Пратките от петък и събота, получени по адресите ни в Германия, Англия, Испания се нанасят по клиентските профили в понеделник! Тогава се пускат на път и курсовете чисто формално, датата на потегляне остава обявената за даденият курс.


Пратки без ID се обработват след запитване с посочено такова и изрично изпратен тракинг на office@leron.bg 

 

Задържане на пратки в страната на получаване с цел обединяването им НЕ Е ВЪЗМОЖНО. В офисът ни в София можем да задържаме клиентски пратки максимум до 2 курса в рамките на месец (пратки до 50кг). Над 50.050кг пратки съхраняваме до седмица без магазинаж!

Магазинаж ще се начислява по два параграфа:
1. Пратката Ви предстоява над 30 календарни дни при нас /от датата на потегляне на курса + 5 дни отгоре/. Заплаща се +10% върху сумата на започната седмица!

2. Ако вече имате два курса и пристигне трети. От деня на пристигането на третия започва магазинаж в размер на 0,20лв/дневно ЗА КГ!
МОЛИМ НЕ ИЗОСТАВЯЙТЕ ПОВЕЧЕ ОТ ДВА КУРСА ПРИ НАС.  


ВАЖНО!!! Всяка пратка, маркирана 18+ се проверява за наличието на акцизна стока!





 

Транспортиране

- Пратките ще бъдат изпратени с първия възможен курс до България. Курсовете от Германия тръгват.петък/събота (пътуват 3-5 дни), от Англия – всяка неделя (след Брекзит пътуват до 7-10 дни), от Испания - през петък (пътуват седмица), а от САЩ в средата на всеки месец ( пътуват около месец). Ще бъдете уведомени, че пратката Ви е натоварена и е на път за България по имейл. Естествено, понякога са възможни забавяния, защото все пак е транспорт. Затова включваме транзитното време за доставка +/- няколко дни. 
ВАЖНО относно курсовете от ГЕРМАНИЯ: възможна е непериодичност в графика на курсовете, описана по горе. Т.е. при запълнен капацитет на камион се пуска курс, без значение кой ден е. 






Получаване

След пристигането им в склада ни в София Вашите пратки ще бъдат обработени и Вие ще получите e-mail с информация за броя на пакетите, теглото и цената им. 

Не търсим и не издаваме пратки под 10 кг. преди да е получен известителен имейл, че пратката е готова за вземане, дори тя физически да се намира в склада ни.

 

Пратките могат да бъдат получени по следните начини:
-    в наш офис - можете да вземете пратките си всеки делничен ден в рамките на работното ни време  понеделник-петък 10-13 и 14-19ч.  Пратки през обедната почивка 13-14ч не се издават, дори и да има служител в офиса!

 

 

-    доставка до избран от Вас адрес в София. 

 -   доставка в страната с куриерска компания Еконт Експрес или Speedy.bg до адрес или до офис на Еконт/Speedy

Заплащането на доставката се извършва при получаването на пратката – на място или с наложен платеж (ако доставката се извършва с куриер).

 - Ако очаквате пратки и от следващ курс (възможно е изчакване на само един) и желаете да ги обединим и доставим до адрес на един път, молим да направите редакция от МЕНЮ->МОЯТ ПРОФИЛ ->МОИТЕ ПРАТКИ на конкретната пратка, която трябва да изчака следващата (през оранжевото моливче в дясно). Ние не можем ВЕЧЕ да правим промени по метод на получаване, клиента си ги прави лично през профила.  Пратките се изпращат по зададените данни в деня на обработката на курса. За направена промяна "изчакване изпращане по куриер" не е необходимо да ни информирате по имейл. 


 - Ако желаете да промените начина на доставка на пратка, зададена първоначално за получаване в офиса ни, молим последвайте горните стъпки и ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ни уведомете за корекцията на office@leron.bg . Системата не сигнализира за направена промяна. 

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------