Обновете паролата си в новия сайт на LERON

Инструкции за смяна на паролата и актуализация на данните за получаване

ВАЖНО: Поради невъзможност за мигриране на старата база данни, пратките ще бъдат пренесени ръчно през уикенда след публикуването на сайта и постепенно ще се появят в профилите на всички регистрирани.

Осъвременената система за криптиране в новия софтуер на LERON налага смяна на паролите. Това са стъпките, които трябва да следвате, за да въведете нова парола:

  1. Натиснете "Вход/Регистрация" (най-горе вдясно на сайта).
  2. Натиснете "Забравена парола?".
  3. Въведете в полето имейл адреса, с който сте се регистрирали в нашия сайт.
  4. Ако сте въвели адреса коректно, ще получите на екран съобщение "Линк за потвърждение на заявката е изпратен на посочения e-mail адрес".
  5. Проверете Вашия имейл за получено съобщение и последвайте линка. 
  6. Ще бъдете препратени към страница за въвеждане на нова парола.
  7. След като завършите процедурата, ще получите уведомителен имейл за промяната и ще можете да влезете в сайта с имейла си и нововъведената парола.

Заради новите системи за валидация на физически адреси и телефонни номера е възможно някои полета да изискват опресняване. Ако това се отнася за Вас, при първи вход в системата ще бъдете автоматично отведени до екран за РЕДАКЦИЯ НА ЛИЧНИ ДАННИ, където ще можете да направите съответните корекции.

Интеграцията на системата ни с Еконт (можете да прочетете повече в секция новини) изисква да въведете Вашите адреси за доставка (само ако ползвате начин на получаване, който изисква адрес).

ВАЖНО! Начинът на получаване в новия софтуер ще бъде настроен по подразбиране на "От офис София, Младост". Ако желаете промяна, влезте в меню "Адреси и получаване". Ако имате пратки, които вече пътуват и искате да ползвате доставка за тях, моля изпратете заявка за смяна на начина на получаване от меню "Пратки". Описание как да подадете такава заявка има в жълтото каре на посочения линк.

Добре дошли на новия уебсайт на LERON

Описание на новите функционалности и удобства

ВАЖНО: Поради невъзможност за мигриране на старата база данни, пратките ще бъдат пренесени ръчно през уикенда след публикуването на сайта и постепенно ще се появят в профилите на всички регистрирани.

Добре дошли на новия сайт на LERON. С тази инвестиция подобрихме значително потребителското преживяване във всички аспекти. Ето новите функционалности и удобства:

  1. Нов, модерен и много по-функционален и интуитивен интерфейс. Информацията е подредена така, че да имате директен достъп до нея и да навигирате безпроблемно в новия сайт на LERON.
  2. Услугите "Асистирано пазаруване", "ВИП" и "Вземане от адрес" вече могат да се заявяват и следят директно от вашия профил.
  3. При получаването на пратка в наша база, чрез някоя от гореупоменатите услуги, ще асоциираме пратката към съответната заявка. Така моментално ще знаете, че получената в базата ни в чужбина пратка, е именно подаръкът, който чакате с нетърпение.
  4. За да подобрим сигурността и за да не оперираме с лични данни, всяка пратка вече има индивидуален код, записан в сайта на LERON. При получаване ще трябва да предоставите на оператора потребителски номер и този индивидуален код. Така елиминираме изцяло възможността друг клиент да вземе умишлено или неволно Вашата пратка.
  5. Подготвили сме нова система за обратна връзка чрез съобщения. Благодарение на нея може да асоциирате към съобщението пратка или услуга, за която имате запитване, както и да следите цялата кореспонденция по темата. Ще знаете и името на конкретния оператор, който комуникира с вас. Стараем се в рамките на 48ч да отговаряме конкретно и адекватно.
  6. В новата система ще бъдат обслужвани и курсовете от България към Англия и Германия. В тях, подобно на курсовете, които пристигат от изброените държави, ще получавате известия за получаването и движението на Вашите пратки. Ще може да следите и датите на потегляне и пристигане на всеки курс.
  7. Новата система може да обслужва и разделяне на курсовете на различни превози (различните камиони, в които пътуват пратките). Така не се налага да чакате всички превози в курса да са пристигнали, за да получите пратките си. В резултат ще се съкратим значително времето за обслужване и ще оптимизираме складовото пространство. Цената за вас остава непроменена, тъй като пратките от различни превози, но в един курс, ще се таксуват спрямо общото им тегло, а не по отделно.
  8. Оптимизирахме системата за ВИП услуги. Нормалните ВИП заявки остават валидни, но новите функционалности на ВИП абонамента го правят предпочитана опция заради улеснената процедура и наличните отстъпки. Активирате и деактивирате по всяко време. Още при втората получена ВИП пратка в курса получавате отстъпка за услугата от 15%, а при пета и всяка следваща – 30%. При абонамент няма да е необходимо и да въвеждате тракинг информация за очакваната ВИП пратка. Пестите време и премахвате шанса пратката да пристигне преди обработката на ВИП заявката, което би я направило неизпълнима.
  9. Въведохме нова услуга - "Съхранение на пратки" за всички, които желаят пратките им да останат у нас за по-дълго време. Активира се автоматично за всяка неполучена пратка, пристигнала преди повече от десет дни в офиса ни в София.
  10. Направихме пълна интеграция на софтуера на LERON със системата на Еконт. Подробности за това, можете да прочетете в съответната новина в секция новини.

Интегрирахме системата си с Еконт

Новият софтуер на LERON вече оперира директно със системата на Еконт

В новата система на LERON се погрижихме за удобството и скоростта на обслужване на всички наши клиенти, които предпочитат да получават пратките си с куриер. Ние работим по-бързо, а Вие получавате следните предимства:

  1. Номерът на Вашата товарителница се показва във всяка пратка в личния Ви профил. Той е с линк към уебсайта на Еконт, където можете да следите движението ѝ.
  2. Когато пратката Ви е предадена към Еконт, статутът ѝ в нашата система автоматично ще се промени на “в разнос”, а когато бъде доставена, автоматично ще стане “приключено”. Така няма да има разминаване между реалното състояние на пратката и отразеното в системата.
  3. Край на грешките поради неточно въведени адреси. Всички адреси вече са синхронизирани и още при самото им въвеждане ще се прави проверка в адресната книга на Еконт. По тази причина в новата система ще трябва да обновите начините си за получаване, както и адресите към тях, ако е необходимо.
  4. При доставка до офис на Еконт ще се избира конкретен офис на Еконт, а не адрес. Така ще се избегне възможността пратката Ви да бъде доставена в грешен офис.

ВАЖНО! Начинът на получаване в новия софтуер ще бъде настроен по подразбиране на "От офис София, Младост". Ако желаете промяна, влезте в меню "Адреси и получаване". Ако имате пратки, които вече пътуват и искате да ползвате доставка за тях, моля, изпратете заявка за смяна на начина на получаване от меню "Пратки". Описание как да подадете такава заявка има в жълтото каре на посочения линк. Преустановява се работата със Спиди и получаването на пратки с куриер ще става единствено с Еконт.

Услугите ни

Доставки от чужбина

Доставяме на ниски цени пратки и лични вещи от базите ни в Германия, Великобритания и САЩ до България
Вижте още

Асистирано пазаруване

Когато заявите тази услугата, носим отговорност и покриваме всички рискове при онлайн покупка.
Вижте още

ВИП услуги

Ваша пратка има нужда от специална грижа, а вие - от допълнителна информация? Заявете ВИП!
Вижте още

Вземане от адрес

Търговецът, от който пазарувате, не може да осигури доставка до нашата база. Заявете "вземане от адрес"!
Вижте още

Бази

България

+359 89 33 77 410

София, ж.к. Младост 1А,
ул. Анна Ахматова,
бл. 502 вх. 4

Работно време:

Понеделник до петък
8:30 – 13:00
14:00 – 18:00

Събота 11:00 - 13:00 и 13:30 - 16:00

 

Великобритания

+359 89 33 77 410

Unit 8, Optima Park,Thames road,
Dartford, Kent
DA1 4QX

Работно време (по локално време в Англия):

Понеделник до петък
09:00 – 17:00
Събота
09:00ч – 15:00

Германия

+359 89 33 77 410

Maerkische Allee 193, Abt 9, 12681 Berlin

Работно време (по локално време в Германия):

Понеделник до петък 09:00 - 17:30
Събота 09:00 - 13:00

За предаване на пратки извън описаното работно време
всеки ден след предварителна уговорка по телефона: 07:00 - 22:00

САЩ

+359 89 33 77 410

881 N Central Ave,
Wood Dale, IL 60191

Работно време (по локално време в Чикаго):
Понеделник до петък
09:00ч – 17:00

 

Горе

Имате въпрос?

Модулът за комуникация изисква идентификация. Влезте в своя профил или регистрирайте нов профил.

Нашият уебсайт използва бисквитки, за да персонализира съдържанието, както и за да анализира нашия трафик.

Изберете какъв вид бисквитки разрешавате да използваме или прочетете нашата "Политика за използване на бисквитки".

Приемам