Защо?

Директните куриерски услуги от чужбина до България често надхвърлят стойността на самата покупка, но посредством Лерон Вие може да сведете разходите за доставка от Великобритания, Германия и САЩ до абсолютния минимум. Ние Ви предоставяме адрес в съответната страна, на който да поръчате с локална (евтина или често безплатна) доставка. После транспортираме до България на възможно най-ниска цена.

Как?

Как да направите всичко в три стъпки

Стъпка 1 - регистрация

Регистрирате се тук и получавате идентификационен номер (ID). Идентификационният номер е записан и в профила Ви на сайта на Лерон.

Стъпка 2 – попълване на адрес при покупка

Когато пазарувате онлайн от компания, базирана в чужбина, посочвате адреса на базата на Лерон в съответната държава. В графата „получател“ записвате Вашето име, като до него въвеждате и получения при първоначалната регистрация ID номер заедно с индикацията "R". Чрез него системата на Лерон разпознава пакетите, които са адресирани към Вас, и гарантира, че пакетът Ви няма да бъде доставен на друг регистриран потребител със същото име.

Полезно е, ако ID номерът е въведен на още едно място в адреса, заедно с индикацията Leron, както е показано по-долу. Ако по някаква причина търговецът не изпише единия ID номер, другият може да остане в допълнителното поле.

По-долу можете да видите нагледно как да изпишете адреса за четирите бази на Лерон в чужбина.

Стъпка 3 – ние доставяме

Ще получите три известия по имейл в различните етапи на доставката. Първото е, когато пакетът Ви пристигне в склада на Лерон в страната на получаване и бъде идентифициран.Това се случва стандартно до 2 работни дни след деня на доставката (Испания и САЩ се нанасят веднъж седмично). Второто известие потвърждава, че пакетът е натоварен и пътува към крайната дестинация. Когато пристигне в разпределителния център на Лерон там, пакетът Ви ще бъде обработен и ще получите трето известие за вариантите за получаването му. Те са три - директно от офиса на Лерон, чрез куриер на Лерон (само за територията на София) или посредством куриерска фирма. Пакетът Ви е готов за получаване щом в известието статуса е "Пристигнал".

Ако на пакета ми не е изписан ID номер?

Лерон ще транспортира всички получени пратки до България дори и без вписан ID номер. Доставката на пакет без посочен ID номер е също толкова безпроблемна, колкото и при въведен ID номер, но заради допълнителната обработка отнема повече време. Пакетът ще бъде обработен и въведен във Вашия профил едва след пристигането му в България и след изясняване на собствеността, което е причината да не получавате известия за движението му.

Рестрикции за пратки

От всички държави е забранен превоза на акцизни стоки, като тютюн, алкохол и други. 

Доставките от САЩ са чрез въздушно карго. Поради тази причина не могат да се транспортират пратки, забранени за превоз със самолет като запалими предмети и течности. Батерии се превозват по специфичен начин и изискват деклариране. Ако имате съмнения, че пратката ви може да бъде забранена за превоз със самолет, моля, свържете се със софийския офис на Лерон преди да поръчате!

Обратна връзка с нас

Подготвили сме нова система за обратна връзка чрез съобщения. Благодарение на нея може да асоциирате към съобщението пратка или услуга, за която имате запитване, както и да следите цялата кореспонденция по темата. Ще знаете и името на конкретния оператор, който комуникира с вас. Стараем се в рамките на 48ч да отговаряме конкретно и адекватно.

Важно при въвеждане на адрес

Всеки магазин има различна форма за попълване на адрес за доставка и затова примерите може да не съответстват. Важно е във формата да присъстват ня няколко места вашето ID, имената ви и Leron. Ако не сте сигурни, можете да се обадите в офиса ни в София за консултация. Също така има и различни изисквания за начина на въвеждане на телефонни номера. При някои е задължително да впишете кода на държавата със знак "+", или с "00" отпред, при други това не е необходимо. Част от компаниите приемат и български номер, въведен с или без код.

Следват примери за попълване на адреси за получаване в различните ни бази.

Бази

Великобритания

Name (Име): въведете Вашето ID, име и фамилия - пример: R1234 IVAN IVANOV

Address (Адрес): въведете Unit 8 и Leron - пример: Unit 8, Leron

Street (Улица): Optima park

Address Line 2 (Допълнително поле за адрес): въведете Thames road, Вашето ID и Leron - пример:  Thames road 1234 Leron

City (Град): DARTFORD

County (Окръг): KENT

Post Code (Пощенски код): DA1 4QX

М: + 44 (0)7466 795 655

Когато поръчвате от вериги супермаркети, като ASDA, Tesco, Sainsbury’s, Ocado, Morrisons, Waitrose и Iceland, посочете време за доставка от 10:00 до 16:00 часа oт понеделник до петък. Тези вериги доставят вашите поръчки в найлонови торбички без касова бележка и ние няма как да знаем какво е съдържанието им. Ето защо не носим отговорност за липси в такива пратки!

Германия

Vorname (Име/Name): въведете Вашето ID и име - пример: R1234 IVAN

Nachname (ФамилияLast name): въведете Вашето фамилно име - пример: IVANOV

Straße / Nr. (Улица/Номер / Street/Number): Maerkische Allee 193

Straße / Nr. (2)* (Допълнително поле за адрес / Address Line 2): въведете Вашето ID и Abt 9 Leron - пример: R1234 Abt 9 Leron

*ако няма втори ред за адрес, може да напишете тези данни в ред за Firmenname - (име на фирма)

Postleitzahl (Пощенски код / Postal Code): 12681

Ort/ Stadt (Град / City): Berlin

Land (Община / County): Berlin Bundesland

М: (+49) 01767 3366403

САЩ

Name (Име): въведете Вашето ID, име и фамилия - пример: R1234 IVAN IVANOV

Address (Адрес): 881 N Central Ave

Address Line 2 (допълнително поле за адрес): въведете Leron и Вашето ID - пример: Leron R1234

City (Град): Wood Dale

State (Щат): IL - Illinois

Post Code (Пощенски код): 60191-1244

М: +1 (630) 8851266 (телефон само за въвеждане във форма за доставка. За връзка с офиса ни в САЩ, моля, свържете се със софийския офис)

Испания

С цел да предоставим по-бърза, качествена и адекватна услуга от дестинация Испания, в момента сме в процедура по смяна на адреса ни там. Надяваме се скоро да предложим нов за Вас, а старият ни в Мадрид ще приема вече поръчаните от Вас пратки до 31.04.2023 . Молим да преустановите поръчките си и да изтриете всички въведени в сайтове за пазаруване испански адреси, за да не се стигне до покупка по грешка. Не носим отговорност и няма да имаме възможност да помагаме за пратки получени на адреса след тази дата.

Горе

Имате въпрос?

Модулът за комуникация изисква идентификация. Влезте в своя профил или регистрирайте нов профил.

Нашият уебсайт използва бисквитки, за да персонализира съдържанието, както и за да анализира нашия трафик.

Изберете какъв вид бисквитки разрешавате да използваме или прочетете нашата "Политика за използване на бисквитки".

Приемам