Архив новини
Обновете паролата си в новия сайт на LERON
ВАЖНО: Поради невъзможност за мигриране на старата база данни, пратките ще бъдат пренесени ръчно през уикенда след публикуването на сайта и постепенно ще се появят в профилите на всички регистрирани.
Осъвременената система за криптиране в новия софтуер на LERON налага смяна на паролите. Това са стъпките, които трябва да следвате, за да въведете нова парола:
- Натиснете "Вход/Регистрация" (най-горе вдясно на сайта).
- Натиснете "Забравена парола?".
- Въведете в полето имейл адреса, с който сте се регистрирали в нашия сайт.
- Ако сте въвели адреса коректно, ще получите на екран съобщение "Линк за потвърждение на заявката е изпратен на посочения e-mail адрес".
- Проверете Вашия имейл за получено съобщение и последвайте линка.
- Ще бъдете препратени към страница за въвеждане на нова парола.
- След като завършите процедурата, ще получите уведомителен имейл за промяната и ще можете да влезете в сайта с имейла си и нововъведената парола.
Заради новите системи за валидация на физически адреси и телефонни номера е възможно някои полета да изискват опресняване. Ако това се отнася за Вас, при първи вход в системата ще бъдете автоматично отведени до екран за РЕДАКЦИЯ НА ЛИЧНИ ДАННИ, където ще можете да направите съответните корекции.
Интеграцията на системата ни с Еконт (можете да прочетете повече в секция новини) изисква да въведете Вашите адреси за доставка (само ако ползвате начин на получаване, който изисква адрес).
ВАЖНО! Начинът на получаване в новия софтуер ще бъде настроен по подразбиране на "От офис София, Младост". Ако желаете промяна, влезте в меню "Адреси и получаване". Ако имате пратки, които вече пътуват и искате да ползвате доставка за тях, моля изпратете заявка за смяна на начина на получаване от меню "Пратки". Описание как да подадете такава заявка има в жълтото каре на посочения линк.
Добре дошли на новия уебсайт на LERON
ВАЖНО: Поради невъзможност за мигриране на старата база данни, пратките ще бъдат пренесени ръчно през уикенда след публикуването на сайта и постепенно ще се появят в профилите на всички регистрирани.
Добре дошли на новия сайт на LERON. С тази инвестиция подобрихме значително потребителското преживяване във всички аспекти. Ето новите функционалности и удобства:
- Нов, модерен и много по-функционален и интуитивен интерфейс. Информацията е подредена така, че да имате директен достъп до нея и да навигирате безпроблемно в новия сайт на LERON.
- Услугите "Асистирано пазаруване", "ВИП" и "Вземане от адрес" вече могат да се заявяват и следят директно от вашия профил.
- При получаването на пратка в наша база, чрез някоя от гореупоменатите услуги, ще асоциираме пратката към съответната заявка. Така моментално ще знаете, че получената в базата ни в чужбина пратка, е именно подаръкът, който чакате с нетърпение.
- За да подобрим сигурността и за да не оперираме с лични данни, всяка пратка вече има индивидуален код, записан в сайта на LERON. При получаване ще трябва да предоставите на оператора потребителски номер и този индивидуален код. Така елиминираме изцяло възможността друг клиент да вземе умишлено или неволно Вашата пратка.
- Подготвили сме нова система за обратна връзка чрез съобщения. Благодарение на нея може да асоциирате към съобщението пратка или услуга, за която имате запитване, както и да следите цялата кореспонденция по темата. Ще знаете и името на конкретния оператор, който комуникира с вас. Стараем се в рамките на 48ч да отговаряме конкретно и адекватно.
- В новата система ще бъдат обслужвани и курсовете от България към Англия и Германия. В тях, подобно на курсовете, които пристигат от изброените държави, ще получавате известия за получаването и движението на Вашите пратки. Ще може да следите и датите на потегляне и пристигане на всеки курс.
- Новата система може да обслужва и разделяне на курсовете на различни превози (различните камиони, в които пътуват пратките). Така не се налага да чакате всички превози в курса да са пристигнали, за да получите пратките си. В резултат ще се съкратим значително времето за обслужване и ще оптимизираме складовото пространство. Цената за вас остава непроменена, тъй като пратките от различни превози, но в един курс, ще се таксуват спрямо общото им тегло, а не по отделно.
- Оптимизирахме системата за ВИП услуги. Нормалните ВИП заявки остават валидни, но новите функционалности на ВИП абонамента го правят предпочитана опция заради улеснената процедура и наличните отстъпки. Активирате и деактивирате по всяко време. Още при втората получена ВИП пратка в курса получавате отстъпка за услугата от 15%, а при пета и всяка следваща – 30%. При абонамент няма да е необходимо и да въвеждате тракинг информация за очакваната ВИП пратка. Пестите време и премахвате шанса пратката да пристигне преди обработката на ВИП заявката, което би я направило неизпълнима.
- Въведохме нова услуга - "Съхранение на пратки" за всички, които желаят пратките им да останат у нас за по-дълго време. Активира се автоматично за всяка неполучена пратка, пристигнала преди повече от десет дни в офиса ни в София.
- Направихме пълна интеграция на софтуера на LERON със системата на Еконт. Подробности за това, можете да прочетете в съответната новина в секция новини.
Интегрирахме системата си с Еконт
В новата система на LERON се погрижихме за удобството и скоростта на обслужване на всички наши клиенти, които предпочитат да получават пратките си с куриер. Ние работим по-бързо, а Вие получавате следните предимства:
- Номерът на Вашата товарителница се показва във всяка пратка в личния Ви профил. Той е с линк към уебсайта на Еконт, където можете да следите движението ѝ.
- Когато пратката Ви е предадена към Еконт, статутът ѝ в нашата система автоматично ще се промени на “в разнос”, а когато бъде доставена, автоматично ще стане “приключено”. Така няма да има разминаване между реалното състояние на пратката и отразеното в системата.
- Край на грешките поради неточно въведени адреси. Всички адреси вече са синхронизирани и още при самото им въвеждане ще се прави проверка в адресната книга на Еконт. По тази причина в новата система ще трябва да обновите начините си за получаване, както и адресите към тях, ако е необходимо.
- При доставка до офис на Еконт ще се избира конкретен офис на Еконт, а не адрес. Така ще се избегне възможността пратката Ви да бъде доставена в грешен офис.
ВАЖНО! Начинът на получаване в новия софтуер ще бъде настроен по подразбиране на "От офис София, Младост". Ако желаете промяна, влезте в меню "Адреси и получаване". Ако имате пратки, които вече пътуват и искате да ползвате доставка за тях, моля, изпратете заявка за смяна на начина на получаване от меню "Пратки". Описание как да подадете такава заявка има в жълтото каре на посочения линк. Преустановява се работата със Спиди и получаването на пратки с куриер ще става единствено с Еконт.
Информация за курсове по дестинации
Уважаеми клиенти,
Времето за транспортиране/издаване на дестинациите ни се променя както следва:
АНГЛИЯ - курса се затваря събота вечер, физически потегля понеделник сутрин, очаквано разтоварване вторник/сряда Допълнителна необходимост +1 ден за обработка след разтоварване;
ГЕРМАНИЯ - курса се затваря петък/събота, физически потегля към България понеделник сутрин. Очаквано разтоварване сряда, допълнителна необходимост +1 ден за обработка след разтоварване;
САЩ - между 05-10 число на всеки месец се подава информация за кг. и обем към летищната фирма. Курса се затваря, до седмица след това се вдига. Време за път + митническа обработка - около месец.
ВАЖНО! Пратките са готови за получаване щом в имейл/профил Ви присъства статус/редакция "Пристигнал", в оранжев шрифт.