Архив новини

Обновете паролата си в новия сайт на LERON

07.08.2022
Обновете паролата си в новия сайт на LERON

ВАЖНО: Поради невъзможност за мигриране на старата база данни, пратките ще бъдат пренесени ръчно през уикенда след публикуването на сайта и постепенно ще се появят в профилите на всички регистрирани.

Осъвременената система за криптиране в новия софтуер на LERON налага смяна на паролите. Това са стъпките, които трябва да следвате, за да въведете нова парола:

  1. Натиснете "Вход/Регистрация" (най-горе вдясно на сайта).
  2. Натиснете "Забравена парола?".
  3. Въведете в полето имейл адреса, с който сте се регистрирали в нашия сайт.
  4. Ако сте въвели адреса коректно, ще получите на екран съобщение "Линк за потвърждение на заявката е изпратен на посочения e-mail адрес".
  5. Проверете Вашия имейл за получено съобщение и последвайте линка. 
  6. Ще бъдете препратени към страница за въвеждане на нова парола.
  7. След като завършите процедурата, ще получите уведомителен имейл за промяната и ще можете да влезете в сайта с имейла си и нововъведената парола.

Заради новите системи за валидация на физически адреси и телефонни номера е възможно някои полета да изискват опресняване. Ако това се отнася за Вас, при първи вход в системата ще бъдете автоматично отведени до екран за РЕДАКЦИЯ НА ЛИЧНИ ДАННИ, където ще можете да направите съответните корекции.

Интеграцията на системата ни с Еконт (можете да прочетете повече в секция новини) изисква да въведете Вашите адреси за доставка (само ако ползвате начин на получаване, който изисква адрес).

ВАЖНО! Начинът на получаване в новия софтуер ще бъде настроен по подразбиране на "От офис София, Младост". Ако желаете промяна, влезте в меню "Адреси и получаване". Ако имате пратки, които вече пътуват и искате да ползвате доставка за тях, моля изпратете заявка за смяна на начина на получаване от меню "Пратки". Описание как да подадете такава заявка има в жълтото каре на посочения линк.

Добре дошли на новия уебсайт на LERON

28.07.2022
Добре дошли на новия уебсайт на LERON

ВАЖНО: Поради невъзможност за мигриране на старата база данни, пратките ще бъдат пренесени ръчно през уикенда след публикуването на сайта и постепенно ще се появят в профилите на всички регистрирани.

Добре дошли на новия сайт на LERON. С тази инвестиция подобрихме значително потребителското преживяване във всички аспекти. Ето новите функционалности и удобства:

  1. Нов, модерен и много по-функционален и интуитивен интерфейс. Информацията е подредена така, че да имате директен достъп до нея и да навигирате безпроблемно в новия сайт на LERON.
  2. Услугите "Асистирано пазаруване", "ВИП" и "Вземане от адрес" вече могат да се заявяват и следят директно от вашия профил.
  3. При получаването на пратка в наша база, чрез някоя от гореупоменатите услуги, ще асоциираме пратката към съответната заявка. Така моментално ще знаете, че получената в базата ни в чужбина пратка, е именно подаръкът, който чакате с нетърпение.
  4. За да подобрим сигурността и за да не оперираме с лични данни, всяка пратка вече има индивидуален код, записан в сайта на LERON. При получаване ще трябва да предоставите на оператора потребителски номер и този индивидуален код. Така елиминираме изцяло възможността друг клиент да вземе умишлено или неволно Вашата пратка.
  5. Подготвили сме нова система за обратна връзка чрез съобщения. Благодарение на нея може да асоциирате към съобщението пратка или услуга, за която имате запитване, както и да следите цялата кореспонденция по темата. Ще знаете и името на конкретния оператор, който комуникира с вас. Стараем се в рамките на 48ч да отговаряме конкретно и адекватно.
  6. В новата система ще бъдат обслужвани и курсовете от България към Англия и Германия. В тях, подобно на курсовете, които пристигат от изброените държави, ще получавате известия за получаването и движението на Вашите пратки. Ще може да следите и датите на потегляне и пристигане на всеки курс.
  7. Новата система може да обслужва и разделяне на курсовете на различни превози (различните камиони, в които пътуват пратките). Така не се налага да чакате всички превози в курса да са пристигнали, за да получите пратките си. В резултат ще се съкратим значително времето за обслужване и ще оптимизираме складовото пространство. Цената за вас остава непроменена, тъй като пратките от различни превози, но в един курс, ще се таксуват спрямо общото им тегло, а не по отделно.
  8. Оптимизирахме системата за ВИП услуги. Нормалните ВИП заявки остават валидни, но новите функционалности на ВИП абонамента го правят предпочитана опция заради улеснената процедура и наличните отстъпки. Активирате и деактивирате по всяко време. Още при втората получена ВИП пратка в курса получавате отстъпка за услугата от 15%, а при пета и всяка следваща – 30%. При абонамент няма да е необходимо и да въвеждате тракинг информация за очакваната ВИП пратка. Пестите време и премахвате шанса пратката да пристигне преди обработката на ВИП заявката, което би я направило неизпълнима.
  9. Въведохме нова услуга - "Съхранение на пратки" за всички, които желаят пратките им да останат у нас за по-дълго време. Активира се автоматично за всяка неполучена пратка, пристигнала преди повече от десет дни в офиса ни в София.
  10. Направихме пълна интеграция на софтуера на LERON със системата на Еконт. Подробности за това, можете да прочетете в съответната новина в секция новини.

Интегрирахме системата си с Еконт

28.07.2022
Интегрирахме системата си с Еконт

В новата система на LERON се погрижихме за удобството и скоростта на обслужване на всички наши клиенти, които предпочитат да получават пратките си с куриер. Ние работим по-бързо, а Вие получавате следните предимства:

  1. Номерът на Вашата товарителница се показва във всяка пратка в личния Ви профил. Той е с линк към уебсайта на Еконт, където можете да следите движението ѝ.
  2. Когато пратката Ви е предадена към Еконт, статутът ѝ в нашата система автоматично ще се промени на “в разнос”, а когато бъде доставена, автоматично ще стане “приключено”. Така няма да има разминаване между реалното състояние на пратката и отразеното в системата.
  3. Край на грешките поради неточно въведени адреси. Всички адреси вече са синхронизирани и още при самото им въвеждане ще се прави проверка в адресната книга на Еконт. По тази причина в новата система ще трябва да обновите начините си за получаване, както и адресите към тях, ако е необходимо.
  4. При доставка до офис на Еконт ще се избира конкретен офис на Еконт, а не адрес. Така ще се избегне възможността пратката Ви да бъде доставена в грешен офис.

ВАЖНО! Начинът на получаване в новия софтуер ще бъде настроен по подразбиране на "От офис София, Младост". Ако желаете промяна, влезте в меню "Адреси и получаване". Ако имате пратки, които вече пътуват и искате да ползвате доставка за тях, моля, изпратете заявка за смяна на начина на получаване от меню "Пратки". Описание как да подадете такава заявка има в жълтото каре на посочения линк. Преустановява се работата със Спиди и получаването на пратки с куриер ще става единствено с Еконт.

Информация за курсове по дестинации

21.02.2023
Информация за курсове по дестинации

Уважаеми клиенти,

Времето за транспортиране/издаване на дестинациите ни се променя както следва:

АНГЛИЯ - курса се затваря събота вечер, физически потегля понеделник сутрин, очаквано разтоварване вторник/сряда Допълнителна необходимост +1 ден за обработка след разтоварване;

ГЕРМАНИЯ - курса се затваря петък/събота, физически потегля към България понеделник сутрин. Очаквано разтоварване сряда, допълнителна необходимост +1 ден за обработка след разтоварване;

САЩ - между 05-10 число на всеки месец се подава информация за кг. и обем към летищната фирма. Курса се затваря, до седмица след това се вдига. Време за път + митническа обработка - около месец. 

ВАЖНО! Пратките са готови за получаване щом в имейл/профил Ви присъства статус/редакция "Пристигнал", в оранжев шрифт. 

Горе

Имате въпрос?

Модулът за комуникация изисква идентификация. Влезте в своя профил или регистрирайте нов профил.

Нашият уебсайт използва бисквитки, за да персонализира съдържанието, както и за да анализира нашия трафик.

Изберете какъв вид бисквитки разрешавате да използваме или прочетете нашата "Политика за използване на бисквитки".

Приемам